Skip to Main Content

הלקוחות שלנו:

  • samsung_Logo
  • POINTER_Logo
  • Maccabi_Logo

צור קשר

אפיון חוויית משתמש ux/ui

צוות מומחי חווית המשתמש והעיצוב שלנו הוא ללא ספק הדובדבן על הקצפת של מחלקת הפיתוח שלנו.

הצוות משתלב ברבים מן הפרויקטים שאנו מפתחים, ודואג להעניק את הטאצ' הסופי שאורז את התוכנה ומנגיש אותה למשתמש הקצה בצורה מיטבית. כשאר המובילים הטכנולוגיים שלנו, גם כאן צוות ה UX/UI מקפיד על הסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר ועובד בצמוד לצוותים האורגניים של הלקוח עד לתוצאה לא פחות ממעולה.

התמחות הצוות היא באפיון חווית משתמש UX/UI, בפיתוח Web Application ו – RIA (Rich Internet Application) הכולל את שלב האיפיון העסקי ובניית הקונספט העיצובי של מוצרי תוכנה שמפותחים על ידי צוות הפיתוח שלנו.

הצוות עובד ביחד עם המובילים הטכנולוגיים על מנת לתת פיתרון טכנולוגי מקיף הכולל פיתוח, ניהול מוצר, אפיון חווית המשתמש, ובניית קונספט עיצובי. 

 

אז מה באמת הצוות עושה?

איך כדאי למקם את הידית במקרר? איפה המקום הנכון לכפתורים באתר? מה ה-flow העיקרי ואיך המשתמש משיג את המטרה במינימום התעסקות עם הממשק? אנשי חוויית המשתמש לא מתעסקים בצבע ונראות, אלא בחוויית המשתמש המושגת בעת שימוש במוצר. הם מאפיינים את ממשק המשתמש האידיאלי בהתאם למוצר ואז בונים את השלד. 

בעולם של גיימינג, למשל, מקובל להכניס מיד את המשתמש למשחק כדי להכניס אותו לאווירה, ורק בהמשך הוא מתבקש לבצע התחברות. בעולם מערכות השו"ב והביטחון, בהן נדרש שימוש בכמה מסכים אחד לצד השני, החשיבה היא כיצד למקם אותם בצורה נכונה ונוחה. במטוס למשל, הפקדים החיוניים חייבים להיות במיקום זמין ונגיש כדי שהטייס לא יבזבז זמן יקר כדי לחפש אותם.

בנוסף, אנשי חוויית המשתמש לוקחים בחשבון את הצורך להתאים את האפליקציה לכמה ממשקים. כבר אין מסך PC אחד ברזולוציה מוגדרת, כיום המגוון עצום וממשק המשתמש צריך להתאים עצמו לרזולוציית המסך, לעבוד באופן אופקי וגם אנכי, וברוב המקרים גם להתאים למובייל (בין אם באותה תצורה או בתצורה נפרדת).

אחד הטרנדים המובילים בתחום כיום, והמקובל בחברות רבות, הוא לייצר ממשק דשבורד עם תצוגה גרפית עשירה, במקום כלי הניהול העמוסים בטפסים שהיו מקובלים בעבר. 

 

UI – User Interface

אחרי סגירת ה-UX מגיע שלב העיצוב – UI. הגרפיקאים לוקחים את התבנית שנתן מאפיין ה-UX ומלבישים עליה את פלטת הצבעים של הארגון ואת השפה העיצובית, הם יכולים "לשחק" עם אייקונים, ואימג'ים, אנימציות וכ"ו, הכל כדי ליצור נראות מושכת ונעימה לעין.

הטרנדים בעיצובים מתחלפים ומתעדכנים כל הזמן, כאשר בעבר עיצוב האפליקציות המקובל כלל גוונים כחולים, אחר כך עברו לגוונים לבנים ובהירים, וכיום נהוג לעצב בסקינים כהים כאשר המסכים התפעוליים הם בהירים יותר. האייקונים הפופולריים בעבר היו עשירים ואינפורמטיביים ומעוצבים בתלת מימד ואייקונים, כיום נהוג לעצב את האייקונים באופן שטוח ובצבעי שחור ולבן, עם מינימום טקסטים ומקסימום אייקונים שהם self explanatory. 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות